Regulamin
Postanowienia
ogólne.
§ 1
1.
Regulamin Sklepu Internetowego działającego pod adresem
www.biuro-system.pl określa zakres i warunki zamawiania usług i
towarów w firmie PH SPOKO Szostak Sp.J z siedzibą w Wałbrzychu
przy ul. Lotników 3e, NIP : 886- 000 -07 13, REGON : 890013950
§ 2
1.
Z wykorzystaniem sklepu internetowego Klient ma możliwość złożenia
zamówienia mającego na celu zamówienie towaru dostępnego w
aktualnej ofercie firmy PH SPOKO Szostak Sp.J
2.
Po złożeniu zamówienia w Sklepie może dojść do zawarcia, bez
jednoczesnej obecności obu stron przy wykorzystaniu środków
porozumiewania się na odległość, umowy kupna / sprzedaży towarów
lub usług.
3.
Treść sklepu internetowego oraz inne informacje zawarte w sklepie
należy traktować jako przedstawienie aktualnej oferty i zaproszenie
do zakupów.
4.
Przedstawienie w Sklepie wizerunków produktów nie stanowi oferty
sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego.
§ 3
1.
Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami wyrażonymi w złotych
polskich (zł) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT
23%).
2.
Ceny produktów podanych w sklepie internetowy nie stanowią oferty
handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 kodeksu cywilnego.
3.
Do zakupów w Sklepie upoważnione są wyłącznie osoby
pełnoletnie.
Składanie
zamówienia
§ 4
1.
W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym należy się za
rejestrować w naszym systemie klikając napis „zaloguj” w prawym
górnym rogu strony.
2.
Zamówienie lub zapytanie ofertowe można także składać poprzez
pocztę e-mail, telefonicznie lub faksem oraz osobiście.
Realizacja
zamówienia
§ 5
1.
Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez Klienta jest:
a)
podanie przy rejestracji / składaniu zamówienia danych kontaktowych
klienta
b)
ustalenie warunków dostawy i płatności oraz cen (w kontakcie
mailowym lub telefonicznym ze sprzedawcą).
2.
Wysyłka zamówionego towaru następuje natychmiast w przypadku jego
dostępności, po ustaleniu warunków dostawy oraz cen. W przypadku
przedpłaty na konto, towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub
po otrzymaniu dostawy do sklepu, jeśli towar nie jest dostępny w
momencie złożenia zamówienia.
Forma
zapłaty
§ 6
1.
Za zamówione towary Klient może zapłacić gotówką kurierowi przy
odbiorze przesyłki lub przedpłatą na konto oraz osobiście w
sklepie w Wałbrzychu.
Dostarczenie
przesyłki
§ 7
1.
Koszt dostawy jest ustalany indywidualnie z Klientem w zależności
od ciężaru przesyłki Pocztą Polską lub firmą kurierską.
§ 8
1.
Aby zamówienie zostało zrealizowane – w tym nastąpiło wydanie
przesyłki przez pracownika firmy kurierskiej – Klient zobowiązany
jest okazać dowód osobisty, zapłacić za zamówiony towar (w
przypadku płatności przy odbiorze), oraz podpisać załączone do
przesyłki dokumenty wymagane przez kuriera.
2.
W obecności Kuriera Klient jest zobowiązany do sprawdzenia
kompletności przesyłki, zgodności z zamówieniem oraz czy nie
nastąpiło uszkodzenie mechaniczne towaru podczas transportu. Jeśli
towar nie jest zgodny z zamówieniem Klient może odmówić przyjęcia
przesyłki, wypełnić załączony do przesyłki protokół
reklamacyjny i powiadomić firmę PH SPOKO Szostak Sp.J o zaistniałej
sytuacji celem przygotowania ponownej dostawy.
3.
Kurier ma prawo odmówić wydania przesyłki, jeżeli Klient podczas
próby doręczenia przesyłki nie posiada dokumentu tożsamości, lub
wymaganej kwoty do zapłaty. Klient może ustalić z firmą kurierską
ponowny termin dostarczenia przesyłki.
Anulowanie
zamówienia i odstąpienie od umowy
§ 9
1.
Zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze
zm.), Klient indywidualny korzystający ze internetowego, będący
konsumentem, który zawarł umowę na odległość może od niej
odstąpić w terminie 10 dni od dnia dostawy, składając stosowne
oświadczenie e-mailowo na zamówienia@biuro-system.pl, za pomocą
faksu na nr (74/ 842 96 28) lub listownie na adres ul. Lotników 3e,
58-300 Wałbrzych, PH SPOKO Szostak SP.J. z dopiskiem "Sklep
Internetowy”.
§ 10
1.
W przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 15 ust. 2,
otrzymana przesyłka zawierająca towar powinna zostać zwrócona do
sklepu w stanie niezmienionym na koszt Klienta w terminie 14 dni od
dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy
2.
Klient powinien:
a)
dostarczyć kompletną przesyłkę wraz z towarem w stanie
niezmienionym tj. nie noszącym śladów użytkowania w oryginalnym
opakowaniu, co w szczególności zabezpiecza przed uszkodzeniem
towaru w trakcie transportu, na adres podany w formularzu
oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość,
dostarczanego razem z przesyłką,
b)
przesłać oryginały dostarczonych wraz z przesyłką dokumentów.
Klient powinien odesłać fakturę VAT w egzemplarzu oryginalnym jaki
otrzymał. Po przyjęciu zwrotu towaru, sklep prześle Klientowi
fakturę korygującą do ww. faktury. Klient zobowiązany jest
podpisać i odesłać do sklepu kopię faktury korygującej.
3.
Zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie
podlegają koszty dostawy), nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od
dnia otrzymania przez sklep zwróconego towaru, poprzez wykonanie
przelewu lub przekazu przez Operatora na wskazane przez Klienta
konto, jeśli nastąpiła wcześniejsza zapłata za towar.
4.
Zwrot przesyłki z towarem powinien nastąpić na koszt klienta za
pośrednictwem firmy kurierskiej na adres podany w oświadczeniu o
odstąpieniu (adres nadawcy przesyłki).
§ 11
1.
Klient otrzyma zwrot ceny zapłaconej za zamówiony produkt w formie
zgodnej z wybranym rodzajem płatności złożonym podczas
wypełniania formularza zamówienia. Forma zwrotu inna niż w
zamówieniu Klienta może być zmieniona na żądanie Klienta w
porozumieniu ze sklepem.
2.
Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu zapłaconych kosztów
przesyłki.
3.
Ponadto zwracany przez Klienta towar, powinien zostać opakowany w
sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie
transportu co w szczególności zapewnia zwrot przesyłki w
oryginalnym opakowaniu.
Gwarancja,
niezgodność towaru z umową
§ 12
1.
Sklep, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, za niezgodność z
umową towaru zakupionego przez konsumenta, w zakresie określonym
ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz.
1176 z poźn. zm.).
§ 13
1.
Na towary dostępne w Sklepie ich producenci mogą udzielać
gwarancji na warunkach określonych przez nich w załączonych do
towarów kartach gwarancyjnych. W celu skorzystania z uprawnień z
tytułu gwarancji Klient powinien udać się z zakupionym towarem do
Autoryzowanego Punktu Serwisowego Gwaranta. Adresy Autoryzowanych
Punktów Serwisowych zamieszczone są na stronie internetowej
(Polskiej) producenta zakupionego towaru lub dostępne są za
pośrednictwem bezpłatnej infolinii. Numer infolinii umieszczony
jest na karcie gwarancyjnej zakupionego towaru.
Przetwarzanie
danych osobowych
§ 14
1.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z
2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) jest PH SPOKO Szostak Sp.J.
2.
Dane osobowe podane przez Klienta podczas wypełniania formularza w
trakcie procesu zamawiania, przetwarzane są przez sklep w celu
realizacji zamówienia, w celu archiwizacji oraz w celach
marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu oraz za zgodą
klienta przesyłania informacji o nowych produktach i usługach,
udział w konkursach, promocjach.
3.
Dane osobowe są przekazywane firmom kurierskim lub innym
administratorom danych, gdy jest to niezbędne do realizacji
zamówienia lub wykonania umowy zawartej z Klientem. Dane osobowe
mogą być przekazywane uprawnionym organom.
4.
Sklep zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002
roku, nr 101, poz. 926 ze zm.), tzn. umożliwia Klientom wgląd do
własnych danych osobowych i ich poprawianie oraz prawo wniesienia w
przypadkach wymienionych w ustawie pisemnego umotywowanego żądania
zaprzestania przetwarzania własnych danych osobowych oraz prawo
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach
marketingowych lub wobec przekazania ich innemu administratorowi
danych.
5.
Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem
danych osobowych Użytkownik powinien kierować na adres
sklepu.
Kontakt
/ reklamacje
§ 15
1.
Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych
problemach dotyczących Sklepu Klient może przekazać na jeden z
poniższych sposobów:
a)
pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@biuro-system.pl
b)
faksem na nr tel. 74/842-96-28
c)
telefonicznie do Sklepu pod nr 74/842 21 05 dostępnym w dni robocze
w godzinach 8:00 – 16:00,
e)
listownie na adres sklepu podany wyżej a także w zakładce Kontakt
sklepu
Zapraszamy
do zakupów!